«افسانه ی شجاعان» یا «اندیشه ی مثبت داشته باش کوفت داشته باش در یک پرده»

تو آدم شجاعی هستی

نه، می ترسم، اما راه دیگری ندارم

پس چرا؟

صدمه می خورم، اما کاری را که قلبم بخواهد انجام می دهم.

(صدای ادرار و استفراغ تماشاگران و حاضران)

8 پاسخ to “«افسانه ی شجاعان» یا «اندیشه ی مثبت داشته باش کوفت داشته باش در یک پرده»”

  1. yaleh Says:

    باید قبول کرد که حماقت بزرگترین نیروی بشریته(البته این روزها جای خودش رو به خریت داده!)

    خلاصه بی این نیرو بشر روز به روز کودن تر می شد!

    سوسک بشم اگه کامنت بی ربط بذارم کمی بازترش کردم فقط.

  2. آشوک Says:

    اظهار خنده
    .
    .
    ()

  3. آرش Says:

    ( کادر بازتر میشود و تماشاچیان اره ی گیر کرده در مـاتتحـت وی را می بینند )
    حالا بکشش بیرون

  4. Holy Killer Says:

    :))آخه تو که بال نداری !:))
    خدای برچسب بود!

    من میگم کلا باید شاشید رو خود دستگاه تلوزیون که بسوزه که اینا هیچ راهی واسه گا.. دن مغز ما نداشته باشن! ادم شاشو نباید صرف تک تک برنامه ها کنه. یه بار میشاشی … خلاص!

  5. شیدا Says:

    به نظر من که تک پرده خوبی بود، اصلا هم جای جیش و استفراغ نداشت!

  6. logs Says:

    يه همچون كسايي رو بايد سمبل بشريت قرار داد.

  7. diisignotis Says:

    اوه یس !
    خارجی بوده دیگه؟

    با ثبت‌نام در کلاسهای قلمچی همه خوب می‌نویسند.
    85858586

  8. حسینی مدیروبلاگ"1300مقاله وتحقیق" Says:

    سلام
    خداقوت دوست عزیز
    خسته نباشی
    انشاءالله همیشه وبت پروپیمون باشه
    لطفابه وبلاگ منم یه سری بزن
    من کلکسیونی دارم که بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان روگردآوری کردم
    منتظرحضورت هستم
    یاعلی

بیان دیدگاه